

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 27/2007
Burmistrza Gminy i Miasta Lubraniecz dnia 28 maja 2007r
w sprawie powołania komisji do podziału i zniszczenia dokumentacji z wyborów samorządowych przeprowadzonych w dniu 12 listopada 2006r .
Na podstawie art.31 i 33 ust ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym / Dz. U. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami / oraz § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r w sprawie sposobu przekazywania , przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego / Dz. U. Nr 209, poz.1781 ze zm. / zarządza się co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję do podziału i zniszczenia dokumentacji z wyborów samorządowych przeprowadzonych w dniu 12 listopada 2006r zdeponowanej w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubrańcu w składzie :
Jolanta Osmólska – przewodnicząca
Agnieszka Antczak- członek
Henryka Kapelińska – członek
§ 2
1. Komisja, o której mowa w § 1 w terminie do dnia 4 czerwca 2007 dokona podziału dokumentacji na archiwalną i niearchiwalną.
2. Dokumentację opatrzoną kategorią A , zgodnie w wytycznymi w/w rozporządzenia , komisja przekaże w uzgodnionym terminie do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego we Włocławku.
3. Komisja dokona oceny dokumentacji niearchiwalnej, a po uzyskaniu zgody Dyrektora Archiwum Państwowego w Toruniu Oddział we Włocławku w terminie do 29 czerwca 2007r przekaże upoważnionemu pracownikowi Delegatury Krajowego Biura Wyborczego we Włocławku do zniszczenia.
§ 3
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi do Spraw Wyborów.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
B U R M I S T R Z
Gminy i Miasta
mgr inż. Krzysztof Wrzesiński
metryczka
Wytworzył: Administrator (4 czerwca 2007)
Opublikował: Wojciech Przybysz (4 czerwca 2007, 09:33:12)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1456