Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2018 |
zamówienie na: |
Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 3 000 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. |
zamawiający: | Gmina Lubraniec |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP.271.3.2018 |
wartość: | powyżej 30 000 euro i poniżej 209 000 euro |
termin składania ofert: | 28 maja 2018 09:00 |
wynik postępowania: | Wykonanie zamówienia powierzono w dniu 11 czerwca 2018 roku Bankowi Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu ul. Chełmińska 28 87-100 T o r u ń |
Zgodnie z art. 92.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zgodnie z art. 86.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamieszcza informacje z otwarcia ofert
Zgodnie z 38.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zamieszcza Uchwałę nr XXXV/339/2018 Rady Miejskiej w Lubrańcu z dnia 27 marca 2018 roku wraz z załącznikami
Zgodnie z 38.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zamieszcza treść pytania wraz z udzieloną odpowiedzią:
- Odpowiedź na pytanie oferenta (369kB)
- Odpowiedź na pytanie oferenta (555kB)
-
Wykaz przedsięwzięć do WPF (136kB)
Ogłoszenie o zamówieniu (216kB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (263kB)
Formularz ofertowy (17kB)
Formularz cenowy (32kB)
Oświadczenie nr 1 (13kB)
Oświadczenie nr 2 (14kB)
Istotne postanowienia umowy (114kB)
Powołania (1043kB)
Zaświadczenia (2055kB)
Sprawozdania 2017 r. (692kB)
Sprawozdania 2018 r. (604kB)
Sprawozdania jednostek podległych (9925kB)
Uchwały RIO i RM (9624kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Burmistrz Lubrańca - Stanisław Budzyński
Opublikował: Alicja Skrzypczyńska (18 maja 2018, 14:45:01)
Ostatnia zmiana: Alicja Skrzypczyńska (13 czerwca 2018, 14:20:17)
Zmieniono: Wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 852