NULL string(0) ""

Uchwała nr XLII/312/2006Rady Miejskiej w Lubrańcuz dnia 28 sierpnia 2006w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubraniec za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych Samorządowych Instytucji Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.Na podstawie art.198 ust.1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm. )

Uchwała nr XLII/312/2006
Rady Miejskiej w Lubrańcu
z dnia 28 sierpnia 2006


w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta Lubraniec za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych Samorządowych Instytucji Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.

Na podstawie art.198 ust.1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm. )


RADA MIEJSKA
  uchwala co następuje:
 
§  1
 
Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy i Miasta za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych Samorządowych Instytucji Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej.
 
§  2
 
1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze powinna
    zawierać:
1)     część tabelaryczną zawierającą wykonanie planu dochodów  i wydatków -
w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej w układzie :
a) plan,
b) wykonanie,
c) procentowy wskaźnik wykonania planu;
2)     część opisową dotyczącą wykonania planu dochodów i wydatków, zawierającą
również informację w zakresie :
a) wydatków bieżących, w tym w szczególności:
    - wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń,
    - dotacji udzielonych z budżetu,
              - wydatków na obsługę długu oraz wydatków związanych z zawartymi
                umowami z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji,
          b) wydatków majątkowych,
          c) stanu należności w tym wymagalnych ( dotyczy dochodów ),
          d) stan zobowiązań w tym wymagalnych ( dotyczy wydatków ),
          e) stanu zobowiązań z tytułu pobranych kredytów i pożyczek,
          f) wyniku ( nadwyżce / deficycie );
      3) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy i miasta,
     4) wykonanie planów finansowych: Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
         i Gospodarki Wodnej oraz Zakładu Usług Komunalnych;
2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowych Instytucji
    Kultury i Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej powinna
    zawierać w szczególności:
1)     wykonanie planu przychodów i rozchodów jednostki w szczegółowości nie
mniejszej niż w planie finansowym,
2)     część opisowa o wykonaniu przychodów i rozchodów wg ich rodzaju z krótką
charakterystyką zakresu wykonanych rozchodów,
3)     informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
3. Informacje wymienione w pkt. 1 i 2 sporządza się w złotych.
 
§  3
 
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta Lubraniec.
 
§  4
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Lubraniec..
 
 
 
 
                                                                                           Przewodniczący
                                                                                    Rady Miejskiej w Lubrańcu
 
                                                                                           Ryszard Czynszak

UZASADNIENIE
  
         Stosownie do art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o  finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ) zakres i formę  informacji o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz  jednostek  zaliczanych do podsektora samorządowego ( między innymi instytucji kultury i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej ) za pierwsze półrocze roku budżetowego określa organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego, co czyni się niniejszą uchwałą.      
 
                                                                                          PRZEWODNICZĄCY
                                                                                         Rady Miejskiej w Lubrańcu
                                                                                          Ryszard  Czynszak
 

metryczka


Opublikował: Wojciech Przybysz (9 października 2006, 12:48:47)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2127